2 Haziran 2013 Pazar

LUSH MASK OF MAGNAMINTY

Selamlar :)
İlk postumda sizlere çok sevdiğim bir maskeden bahsetmek istiyorum. Lush çok fazla göz önünde olan Türkiye'de çok fazla mağazası bulunan bi marka değil ancak çoğumuz bu markayı duymuşuzdur. Ben de   bloglar sayesinde tanıştım bu markayla. Lush mağazasına ilk kez gittiğimde ordaki bayan buraya hep gelmek isteyeceksiniz demişti gerçekten de öyle oldu :) Neyse ben size üründen bahsedeyim.

Bu maske yüz ve sırt maskesi olarak kullanılabiliyor ancak ben sadece yüzüm için kullandım.Cildim karma bi yapıya sahip ve siyah noktalarım var. Bu maske haftada bir yada iki kez kullanılıyor.Ben 3 haftadır kullanıyorum ve oldukça memnunum. Cildi yakmadan çok güzel ferahlatıyor nane şekeri gibi kokuyor. İçindeki adzuki ve çuha çiçeği tohumu peeling etkisi sağlıyor, cildi kurutmadan çok güzel temizliyor. Ben çok memnun kaldım biterse tekrar alacağım. 19 TL gibi uygun bir fiyata satılıyor ayrıca internet satışı da mevcut, şuradan satın alabilirsiniz.

Bakalım Lush bu ürün için ne demiş:
İçeriğindeki kaolin (kil) fazla yağı emer, bal; antiseptik, iyileştirici ve yumuşatıcıdır, öğütülmüş adzuki ve çuha çiçeği tohumu peeling etkili olup, nane; cildi temizler, akne ve problemli ciltlere iyi gelir, antiseptiktir ve cildi toksinlerden arındırır. klorofil taze kesilmiş çimden gelir, cildi iyileştiricidir, afrika çuha çiçeği, akne ve lekelerden oluşan cilt izlerine , kızarıklıklara, sebum düzenleyici, sıkılaştırıcı ve antimikrobik özelliktedir. Vanilya ise nem verir. Temiz, nemli cilde uygulayınız. 5-10 dk. Bırakınız, sonra yıkayın. 4 aylık kullanım ömrü vardır. 


Ayrıca maskeyi yapan kişinin kutuda bulunması çok güzel olmuş :)



Sevgiyle kalın :))

2 yorum:

  1. Bayılarak kullandığım bir ürün hatta bugün yenisini aldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten cildi güzel temizliyor, cilt nefes alıyor resmen :) Bitince ben de alacağım mutlaka :)

      Sil