14 Haziran 2013 Cuma

The Balm Hot Mama Allık

Merhabaa :)))

Herkesin bildiği, görmekten sıkıldığınız bir allık biliyorum ama bu güzel allığın blogumda olmasını istedim.

Bu allık o kadar güzel bir allık ki neredeyse her makyaja ve her tene gidebilme özelliği var. The balm markasına ait bu allık pembe-şeftali diyebileceğimiz bir tona sahip ve içinde altın yansımaları var. İsterseniz far olarak da kullanabiliyorsunuz ki bu bir artı bence.

Peki bu allığı almamdaki büyük etken ne derseniz  şeker mi şeker ambalajı :) Diğer etken tabiki joker bir renk olması :) 


Sarışınlara yakışacak bir renk ancak bronz tenlilerde ayrı güzel oluyor bunun nedeni içindeki altın ışıltılar sanırım. İçinde kocaman simler yok tabiki ancak ışıltılar yoğun.
  • 7.08 g olan bu allık baya bereketli bir ürün. Zaten allık bitirmek zor bir iş :)) 
  • Ürünün pigmentasyonu gayet iyi ve toz toz olmuyor.Ayrıca kalıcılık konusunda da başarılı buldum.Gün boyu sizi idare ediyor.
  • Şeftalimsi pembe ışıltılı bir allık arayanlara şiddetle tavsiye edilir. Gratis'in %50 indirimleriyle sahip olursanız da tadından yenmez :)) 
Herkese iyi hafta sonları :))

2 yorum:

  1. Anneler günü indiriminden ben de edinmiştim. Ancak çok ışıltılı geldi bana elim pek gitmiyor bu allığa:/

    YanıtlaSil
  2. İlk zamanlar bana da öyle geliyordu ama fark ettim ki yüze ayrı bir ışıltı katıyor artık severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil