25 Haziran 2013 Salı

The Balm Nude Tude Paleti

Selamlar :)
 Bugün severek kullandığım bir far paletinden bahsetmek istiyorum.


Bu palet uzun süredir benimle ve neredeyse her gün kullanıyorum. Ben günlük hayatta doğal tonlardan şaşmayan biriyim o yüzden bu palet benim vazgeçilmezim :)


İçinde 12 tane far var. Farlarla hem gündüz hem gece makyajı yapılabilir. Açık-orta-koyu olarak koyulmuş tonlar palete. Diğer Balm ürünleri gibi parabensiz. İçinde minik bir fırça var. Ben daha çok eyeliner ucunu kullanıyorum.

Kalıcılıkları güzel ancak çizgilenme yapıyor tabi bir süre sonra. Toz toz olmuyorlar ve yapıları güzel. Sondaki Serious, Sleek ve Sexy mat bitirişli sedefli değiller. Sultry rengi de sim ya da sedef bulundurmuyor ancak saten yapılı.

Gün ışığında çekilmiştir.

Neredeyse her blogda renklerin swatchları olduğu için eklemedim ancak tam olarak renkleri bu şekilde. 
 Pigmentasyonları güzel,renklerini çok iyi veriyorlar. Renklerin isimleri hep 'S' harfiyle başlıyor ilginç ama isimler çok güzel :)

 Sassy: sedefli kar beyazı
 Snoby: altın yansımalı bir sarı
 Stubborn: açık gül rengi-şeftali arası hafif sedefli bir renk
 Stand-offish: metalik toz pembe
 Selfish: gri-açık kahve karışımı bir renk
 Sultry: saten yapılı açık kahverengi 
 Sophisticated: bronz ışıltılı haki yeşili-koyu kahve karışımı
 Seductive: açık bronz-kahve 
 Sexy: mat yapılı bordo
 Silly: bronz simleri olan kahverengi
 Serious: mat kömür siyahı
 Sleek: mat yapılı bitter çikolata rengi :)

Ben severek kullanıyorum, indirimli olarak 30 TL ye almıştım.
İyi ki de almışım :) 

Herkese mutlu günler.
Sevgilerr...

2 yorum:

  1. Çok güzel b,r palet indirimden almıştım. Severek kullanıyorum. Güle güle kullan tatlım:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de çok severek kullanıyorum. Teşekkürlerr :))

    YanıtlaSil