19 Haziran 2013 Çarşamba

MİNİ ALIŞVERİŞ(Yves Rocher,Gratis)

Bugün finaller bitti, ben de kendimi alışveriş merkezine attım ve minicik bir alışveriş yaptım :)



Yves Rocher'den bir duş jeli bir de roll-on aldım. Roll-on lavantalı ve ben pek lavanta insanı değilimdir ama orda çok hoşuma gitti koklayınca.Beğenecek miyim bakalım :)


Kullandığım yüz yıkama jelini düşürüp kırmıştım ve bir yüz yıkama jeline ihtiyacım vardı. Loreal Perfect Clear Köpük Jel aldım,normal ve karma ciltler için olanı bu.Ayrıca içinde yüz yıkama pedi var.İndirimli olarak 10 liraya aldım :)


Essence'ten ise iki tane lipliner aldım. Renkleri 07 Cute Pink ve 11 In The Nude :) Bunları ruj olarak kullanacağım büyük ihtimalle.

Ve son olarak da Cettua'nın yağ emici mendillerinden aldım. Yaz aylarında T bölgemden yağ fışkırması oluyor resmen, makyajı bozmadan yağı emen bu mendiller benim için kurtarıcı olacak :)

Benim aldıklarım bu kadar, herkese mutlu günlerr :)

4 yorum:

  1. Güle güle kullan canım. Portakallı duş jelinin kokusu harika:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol tatlım, onu erkek arkadaşıma vermeyi düşünüyorum umarım beğenir :)

      Sil
  2. hepsini güzel güzel kullan tatlııım :))) yağ emici mendil nasıl denedin mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canıım :)) henüz kullanmadım :)

      Sil