15 Haziran 2013 Cumartesi

The Balm Balm Shelter Tinted Moisturizer

Selam kızlaar :)

Bugün sizlere balm shelter renkli nemlendiriciden bahsedeceğim...

Ben fondöten kullanmayı pek seven biri değilimdir işte burda devreye renkli nemlendirici giriyor çünkü hafif dokulular ve cildinizle bütünleşip doğal bir görünüm elde etmenizi sağlıyorlar. E yaz da gelmişken sevdiğim bu ürünü sizlerle paylaşmak istedim :)


Ürünün özelliklerinden bahsedecek olursak:

  • Bendeki rengi light-clair ve cildimle çok güzel bütünleşiyor,
  • Kapatıcılık  az-orta derecede, sadece yüzünüzdeki renk farklılığını gideriyor,
  • İçinde paraben bulunmuyor,
  • SPF18 güneş korumasına sahip,
  • Ürün 64 mL ve 2 yıl kullanım süresi var,
  • Mat bitirişli değil, bu yüzden yüzünüze güzel bir aydınlık katıyor, yalnız yağlı ciltlerin pudrayla sabitlemesi gereken bir ürün,
  • Yüzünüzde çok doğal duruyor,
  • Gözeneklerin görünümünü kapatıyor.
*Tek beğenmediğim özelliği biraz değişik kokuyor, ağır bir koku değil ama ben koku konusunda biraz hassasım, sizi rahatsız etmeyebilir :)

*İndirimli fiyatı 16 lira civarıydı yanılmıyorsam. Gratislerden satın alabilirsiniz.

Yüzümde herhangi bir sivilceye veya bir soruna sebep olmadı. Kapatıcı bir ürün olmadığı için kapatıcılık istiyorsanız ya da sorunlu bir cildiniz varsa pek memnun kalacağınız sanmıyorum.

Benim severek kullandığım bu ürünü sizlere de tavsiye ediyorum :)) 

Siz bu ürün hakkında neler düşünüyorsunuz, paylaşırsanız sevinirim.

Sevgiyle kalınn...

2 yorum:

  1. The balmın çok ünlü ürünlerinden biri:) güle güle kullan:) çok güzel anlatmışsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım :) Ününü hakediyor gerçekten de.

      Sil