15 Haziran 2013 Cumartesi

Lush Sweetie Pie Duş Jölesi

Selam herkese..
Bahsedeceğim ürün bir duş jölesi :) Yememek için kendimi zor tuttuğum harika kokan bir duş ürünü bu. 


Geçenlerde arkadaşımla Lush'a uğramıştık,ona duş jeli almak için.Ben de bu ürünü almış oldum.(Çok ihtiyacım varmış gibi.)





 Ahh bu nasıl güzel bir kokudur.Banyoya her girdiğimde mutlaka açıp kokluyorum ben bunu :)

Bakalım Lush ne demiş ürün hakkında:
''Mineral zengini deniz yosunu ve nemlendirici gliserin dışında, içerdiği antibakteriyel, C vitaminli frenk üzümü ve vişne ile de yeme hissi uyandıran, antiseptik, sıkılaştırıcı kan dolaşımını artırıcı servi, canlandırıcı bergamut, nem veren, besleyici hindistan cevizi ile parıltılı bir duş jölesi.''
Ürünün artıları:

  • Jelibon gibi şekerli bir kokusu var.
  • İçerisinde deniz yosunu var.
  • Tamamen vegan bir ürün.
  • Mineral ve vitamin bakımından zengin.
  • Duşta gerçekten keyifli vakit geçirmenizi sağlıyor.
  • Vücudu kurutmuyor, güzel bir yumuşaklık veriyor.
  • Dolapta saklanıp soğuk kullanılabiliyor.
  • Bereketli bir ürün.
  • Ürün 100 gr ve fiyatı 15 lira.
  • Ayrıca saçınız için de kullanabiliyorsunuz.





Gelelim ürünün eksileri:
  • Ürün kullanımı biraz zor.
  • Duş jeli veya sabun kadar çabuk köpürmüyor.Biraz uğraştırıyor :)
  • Maalesef içinde SLS ve Paraben Bulunuyor.


İncelemek isteyenler için içerik listesi şöyle:





Ben bu ürünü yandaki pembiş
lifimle kabından çıkarmadan üstünde gezdirerek köpürtüyorum. İlk kullandığımda elime bir parça alayım dedim ve banyoda onu yakalamakla uğraştım :) En pratik bu şekilde oluyor.

Uzun bir yazı oldu ama bu ürünü gerçekten beğenerek kullanıyorum. Güzel kokan ürünlerle duş yapmak ayrı bir keyif. 

Siz hangi ürünleri kullanıyorsunuz? Paylaşırsanız sevinirim.

Herkese iyi pazarlar :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder