12 Haziran 2013 Çarşamba

The Body Shop Çay Ağacı Yüz Temizleme Jeli

Selam Herkese :)
Haftaya zorlu bir final haftasının içinde olacağım için bugün blogumun ikinci yazısını yazmaya karar verdim ve bahsedeceğim ürün TBS'nin çay ağacı özlü yüz temizleme jeli.

Body shop'a gittim ve karma bir cilt tipim olduğunu ve siyah nokta problemim olduğundan bahsettim ve ordaki bayan bana bu temizleyiciyi önerdi.Ayrıca erkeklerin de severek kullandığı bir temizleyiciymiş. Orda kokladığımda ağır bir koku hissettim beni rahatsız edebileceğini düşündüğüm için deneme boyunu aldım.

İyi ki de öyle yapmışım çünkü 
ben bu temizleyiciyi hiç sevmedim!
Yüzümü çok gerdi ve yıkarken katlanamayacağım kadar ağır kokuyor. Ama ben inatla bir hafta boyunca kullandım ve yüzümde küçük küçük bir sürü sivilce çıktı. Yüzüm sivilcelerle kaplanınca bunu kullanmayı bıraktım. Gidip görevliye memnun kalmadığımı, yüzümde sivilcelenme yaptığının söyledim. Bu ürünün önce deri altındaki yağları dışarı püskürterek temizleme özelliği varmış.Böyle bir riske girmek istemediğim için tekrar kullanmaya başlamadım.Çöpe giden bir ürün oldu maalesef.
Kısacası bu ürünü sizlere tavsiye edemeyeceğim.Temizleyici önerilerinizi bekliyorum.Sevgiyle kalın :))

2 yorum:

  1. Sephoranın temizleme köpüğünü dene derim hem uygun fiyatı hem de harika bir temizleme performansı var;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aklımda olan bir üründü senin de onaylaman iyi oldu :)çok teşekkürler yorumun için :)

      Sil