18 Haziran 2013 Salı

The Balm Stainiac ''prom queen''

Bugün sizlere The Balm markasına ait Stainiac'i tanıtacağım :)


Bu nasıl bir ürün derseniz eğer yanaklarınıza ve dudaklarınıza uygulayabileceğiniz jel kıvamında bir ürün diyebiliriz.


Bu ürünü çok beğeniyorum, gerçekten başarılı. Ben pek ruj kullanabilen biri değilimdir :)  -umarım bir gün ruj vazgeçilmez makyaj ürünüm olur- İşte ruj sürmüş gibi durmayan ve gloss sürmüş gibi de parlamayan bu ürün benim favorim, çantamdan hiç çıkarmıyorum :)

Bendeki rengi ''prom queen'' ve The Balm bu ürünü sitesinde kırmızımsı-pembemsi gül rengi olarak tabir etmiş.Bundan başka iki farklı rengi daha vardı ve indirimdeyken 12 TL civarı bir fiyata satın almıştım. 

Bu ürünü az miktarda uyguladığınızda dudaklarınızın sanki doğal rengiymiş gibi bir görüntü oluşuyor ve ben bunu çok seviyorum :) Ayrıca yanaklarıma uyguladığımda utanmış kızarmış gibi tatlı ve sağlıklı bir görüntü oluşuyor. Kalıcılık konusunda yanakta daha başarılı buldum açıkçası.Çünkü gün içinde bir şeyler yiyip içiyoruz bu da ürünün dudaklardaki kalıcılığını azaltıyor :)

Hem dudaklarınızda kullanabileceğiniz hemde jel allık olarak yanaklarınıza uygulayabileceğiniz bu ürüne rastlarsanız alıp denemenizi tavsiye ederim.

Sevgiyle kalın :))

4 yorum:

  1. Güle güle kullan tatlım:) bu arada bloguna bloglovin eklemeyi unutma

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim canıım :) ekledim sağol hatırlattığın için :)

    YanıtlaSil
  3. şu blogvini bir ben kullanamadım... güvenli internet paketi yüzünden

    YanıtlaSil